OBJEDNÁVKY NAD 2500 KČ DORUČUJEME NA ZÁSILKOVNU ZDARMA.

Vrácení, výměna, reklamace

Vrácení zboží

  • Pokud vám objednané zboží nevyhovuje.
  • Pokud vám přišlo jiné zboží, než jste si objednali.
  • Pokud vám přišlo poškozené zboží.
  • Zboží, které vracíte, musí být nepoužité!

 

Postup:

  • Zkontrolujte, zda jste dodrželi 14denní lhůtu pro vrácení zboží.
    • Lhůta pro vrácení začíná běžet v den obdržení balíku a počítá se 14 kalendářních, nikoliv pracovních dní. Např.: balík obdržíte 10.1., pak poslední den 14denní lhůty je 23.1.

1. Odstoupení od kupní smlouvy, prosím, oznamte během 14denní lhůty elektronicky na e-mail obchod@namasteshop.cz.

2. Zboží, které chcete vrátit, ​uveďte do původního stavu a zabalte do originálního balení v jakém bylo zasláno.

  • Pokud je součástí balení originální krabice, nepopisujte ji ani nepolepujte, došlo by k jejímu znehodnocení pro další prodej.

3. Zboží vložte do balíčku spolu s vyplněným vratkovým formulářem (ke stažení zde: Formulář pro reklamace a vrácení zboží) a s vytištěnou fakturou.

4. Balíček odešlete poštou na jméno a adresu:

 

Karolína Šmejkal

Pod Havránkou 7/10

171 00  Praha 7

 

Nezasílejte vratky na dobírku. Zásilka se vám vrátí zpět.

 

V souladu se směrnicí 2011/83/EU hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 14denní lhůty zákazník.
Peníze za vrácené produkty vám budou vráceny v zákonné lhůtě na uvedený bankovní účet ve vratkovém formuláři.

Výměna zboží

Postup:

Pokud si přejete zboží vyměnit, napište, prosíme, nejdříve žádost o výměnu na e-mailovou adresu: obchod@namasteshop.cz

  • Předmět e-mailu: Výměna (objednávka č.: XXXXXX)
  • Obsahu e-mailu: Uveďte produkt, který chcete vyměnit a uveďte také produkt, o který máte zájem (celý název, varianta, barva, případně velikost).

Jakmile žádost na výměnu zpracujeme, budeme vás kontaktovat.

Reklamace zboží

Postup:

1. Reklamaci oznamte na e-mail obchod@namasteshop.cz  se stručným popisem vady a přiložte do přílohy fotografie s vyfocenou vadou.

2. Vyplňte reklamační formulář (ke stažení zde: Formulář pro reklamace a vrácení zboží), který přibalíte do balíčku se zbožím, které reklamujete.

3. Reklamované zboží odešlete na následující adresu:

 

Karolína Šmejkal

Pod Havránkou 7/10

171 00  Praha 7 

 

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů. O průběhu a následném vyřízení reklamace vás budeme kontaktovat e-mailem.

V případě uznání reklamace vám budou ze zákona náklady spojené se zasláním reklamovaného produktu uhrazeny. 

 

Jógové podložky

  • záruční doba od zakoupení jógové podložky je 2 roky,
  • na záruku se nevztahuje klouzavost, zašpinění a opotřebení vzniklé při používání.

Jógové podložky mohou zpočátku lehce klouzat, doporučujeme před každým použitím podložku lehce navlhčit vodou/navlhčit si vodou chodidla a dlaně.



Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení