Vrácení, výměna, reklamace

Vrácení zboží

  • Pokud vám objednané zboží nevyhovuje.
  • Pokud vám přišlo jiné zboží, než jste si objednali.
  • Pokud vám přišlo poškozené zboží.
  • Zboží, které vracíte, musí být nepoužité!

 

Postup:

  • Zkontrolujte, zda jste dodrželi 14denní lhůtu pro vrácení zboží.
    • Lhůta pro vrácení začíná běžet v den obdržení balíku a počítá se 14 kalendářních, nikoliv pracovních dní. Např.: balík obdržíte 10.1., pak poslední den 14denní lhůty je 23.1.

1. Odstoupení od kupní smlouvy, prosím, oznamte během 14denní lhůty elektronicky na e-mail obchod@namasteshop.cz.

2. Zboží, které chcete vrátit, ​uveďte do původního stavu a zabalte do originálního balení v jakém bylo zasláno.

  • Pokud je součástí balení originální krabice, nepopisujte ji ani nepolepujte, došlo by k jejímu znehodnocení pro další prodej.

3. Zboží vložte do balíčku spolu s vyplněným vratkovým formulářem (ke stažení zde: Formulář pro reklamace a vrácení zboží) a s vytištěnou fakturou.

4. Balíček odešlete poštou na jméno a adresu:

 

Karolína Šmejkal

Pod Havránkou 7/10

171 00  Praha 7

 

Nezasílejte vratky na dobírku. Zásilka se vám vrátí zpět.

 

V souladu se směrnicí 2011/83/EU hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 14denní lhůty zákazník.
Peníze za vrácené produkty vám budou vráceny v zákonné lhůtě na uvedený bankovní účet ve vratkovém formuláři.

Výměna zboží

Postup:

Pokud si přejete zboží vyměnit, napište, prosíme, nejdříve žádost o výměnu na e-mailovou adresu: obchod@namasteshop.cz

  • Předmět e-mailu: Výměna (objednávka č.: XXXXXX)
  • Obsahu e-mailu: Uveďte produkt, který chcete vyměnit a uveďte také produkt, o který máte zájem (celý název, varianta, barva, případně velikost).

Jakmile žádost na výměnu zpracujeme, budeme vás kontaktovat.

Reklamace zboží

Postup:

1. Reklamaci oznamte na e-mail obchod@namasteshop.cz  se stručným popisem vady a přiložte do přílohy fotografie s vyfocenou vadou.

2. Vyplňte reklamační formulář (ke stažení zde: Formulář pro reklamace a vrácení zboží), který přibalíte do balíčku se zbožím, které reklamujete.

3. Reklamované zboží odešlete na následující adresu:

 

Karolína Šmejkal

Pod Havránkou 7/10

171 00  Praha 7 

 

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů. O průběhu a následném vyřízení reklamace vás budeme kontaktovat e-mailem.

V případě uznání reklamace vám budou ze zákona náklady spojené se zasláním reklamovaného produktu uhrazeny. 

 

Jógové podložky

  • záruční doba od zakoupení jógové podložky je 2 roky,
  • na záruku se nevztahuje klouzavost, zašpinění a opotřebení vzniklé při používání.

Jógové podložky mohou zpočátku lehce klouzat, doporučujeme před každým použitím podložku lehce navlhčit vodou/navlhčit si vodou chodidla a dlaně.



Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz